Tuesday, November 9, 2010

100 malam

Ok, tak de apa sangat pun nak update,

hehe. cumanya, tinggal 100 hari lagi to the date, insyaAllah.

Dulu masa takde tarikh, aku dok tunggu lagi setahun dari tarikh,

bila sudah setahun dari majlis, tunggu pulak bulan ke 9 dari majlis,

tiba bulan ke-9, menunggu pulak 6 bulan dari majlis,

then looking forward for 3 bulan dari majlis.

sekarang. 100 hari dari majlis.

lepas ni looking forward for 1 bulan sebelum majlis,

dan hari yang dinanti!!

biarlah orang nak kata aku poyo, atau apa sahaja. yang penting aku tau aku tak poyo. wakakaka...

heyyy...ko ingat senang nak sabar macam ni?? :p

8 comments:

  1. dear nak tanya mne u dptkn wedding ticker ni ye

    ReplyDelete
  2. da masuk tahap 'hari' lagi ni lagi mendebarkann :P

    salam B2B

    ReplyDelete
  3. fati,

    salam b2b back!

    dah masuk zone menghitung hari.. ececeh..

    ReplyDelete
  4. setuju..setuju bila dah dekat majlisnyer selalu dok kira hari...saya pun setiap pagi mesti bukak blog sendiri..just nak tengok baper hari lagi tinggal... now 8 days more.....cepatnya...rasa macam x sedia lagi huhu

    ReplyDelete
  5. ohh dear... 100 days je lagi? mesti tak sabar nak tunggu sebulan kan?

    ReplyDelete
  6. fuhhh..kejap jee masa berlalu kannnnn

    ReplyDelete
  7. cik pbee,

    lagi 8 hari...wowww!

    skang masanya menghitung jam dah dear.. heheh..

    amy,
    tak sabar ye. rasa xckup kaki tgn dah ni pon ye!

    elya,
    haah.pantas.. elya wedd bila. durus try cari kat blog. tak jumpe..

    ReplyDelete